Retur og reklamation

Returvare

Havde du alligevel ikke brug for noget du havde købt? No problem! Bare send det tilbage til vores adresse: Studiegrej IVS Kragerupgårdsvej 3, 4270 Høng.

Eller hent et returlabel her: [link!]

 

Reklamation

Er din vare gået i stykker? Det er vi meget kede af at høre – vi gør vores yderste for kun at sælge ordentlige produkter! Tag 4 billeder af skaden, og send til Retur@studiegrej.dk, sammen med dit bestillingsnummer, så vurdere vi inden for max 2 hverdage om vi vil reparere eller sende en ny vare.

 

Fuld tilfredshed eller vi gir’ kage garanti

Har du købt et produkt hos os, som du bare slet ikke er tilfreds med? Jamen det er vi om muligt endnu mere kede af, end hvis det “bare” var gået i stykker.

Hos Studiegrej, køber vi KUN produkter som vi kan stå 110% inden for. Derfor vil vi meget gerne sige ordentligt undskyld, hvis nu du ikke er 110% tilfreds. Derfor har vi indført fuld tilfredshed eller vi gir kage garantien. Det er meget simpelt. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med vores produkter og services, så send os en mail til reklamation@studiegrej.dk, med en beskrivelse af din utilfredshed, og et ordrenummer. Så vil vi gøre vores yderste for at gøre dig til en tilfreds kunde, og mener vi ikke at vi kan klare dén opgave inden for et par dage, så sender vi altså kage. Det jo ikke din skyld vel?